به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 
گفت و گو با ائوجنیو باربا درباره تجربیات و نظرات حرفه ای اش / تئاتر فرقه گرا
گفت و گو با ائوجنیو باربا درباره تجربیات و نظرات حرفه ای اش / تئاتر فرقه گرا
ایران تئاتر -بنت هیستد روزنامه نگار و منتقد دانمارکی گفت و گوی مفصلی را در سال ۱۹۶۹ با ائوجنیو باربا انجام داد که در پاییز همان سال در مجله The Drama Review به چاپ رسیده و یکی از اولین گفتگوهای باربا درباره ی تفکر تئاتری اوست . حضور بارابا در ایران سبب ساز بازخوانی پرونده حرفه ای و نظریات او در متن پیش رو است.
گفت وگو با ائوجنیو باربا به بهانه حضورش در ایران / تئاتر نه یک حرفه که یک الزام است
گفت وگو با ائوجنیو باربا به بهانه حضورش در ایران / تئاتر نه یک حرفه که یک الزام است
ایران تئاتر : «یوجینو باربا» یکی از مهمترین چهره های تئاتر معاصر جهان و بنیانگذار گروه معروف تئاتر اودین، نیمۀ دوم بهمن ماه برای اجرای نمایش و برگزاری چند کارگاه های آموزشی پیشرفته، به ایران سفر می کندبه همین بهانه گفت و گوی مارگریتا بوردینو با او پیش روی شماست.
محمدعلی کشاروز در گفت و گو با ایران تئاتر : اساس تئاتر بر روی قدرشناسی بنا شده است
محمدعلی کشاروز در گفت و گو با ایران تئاتر : اساس تئاتر بر روی قدرشناسی بنا شده است
محمدعلی کشاورز با وجود اینکه سال‌هاست از صحنه تئاتر فاصله گرفته اما همچنان قلبش برای آن می‌تپد؛ چرا که بر این باور است این هنر باعث شده تا او به جایگاهی که همواره آرزو می‌کرده دست یابد.
جایگاه درام‌نویسی در تئاتر معاصر ایران (1) محمد امیر یاراحمدی: توسعه مسئله نمایشنامه‌نویس است
جایگاه درام‌نویسی در تئاتر معاصر ایران (1) محمد امیر یاراحمدی: توسعه مسئله نمایشنامه‌نویس است
علیرضا نراقی: محمد امیر یار احمدی معتقد است؛ تئاتر برای اینکه به درد جامعه بخورد باید با توسعه کشور نسبت پیدا کند.
نمایشی بر اساس زندگی اقوام مختلف در تهران / جلال تجنگی از "ابوبکر محمدی، فاطمه محمدی" می‌گوید
نمایشی بر اساس زندگی اقوام مختلف در تهران / جلال تجنگی از "ابوبکر محمدی، فاطمه محمدی" می‌گوید
جلال تجنگی می‌گوید نمایش "ابوبکر محمدی، فاطمه محمدی" به موضوع اقوام و مذاهب مختلف می‌پردازد.
کلیه حقوق این پورتال متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌باشد